Opprinnelig lagt inn av silje
ja, men kan det ikke være fordi du nærmer deg målet? jeg er redd du må gjøre mer for å overbevise meg for at du virkelig har 15kg mer å ta av.
og jeg synes egentlig at det høres litt ekstremt ut at du skal øke med et halvt eple.. føler egentlig at der er litt kokko at det skal ha noen innvirkning.. nå må jeg jo innrømme at jeg ikke spiser frukt.. men det er likevel litt rart at man ikke skal kunne spise et halvt eple av og til. jeg spiser jordbær av og til nå, og har ikke noe dårlig samvittighet for det..
jeg har et prosjekt nå der jeg prøver å drikke mer.. du kan jo gjøre det samme? så får vi se? hehe..
vel.. jeg veide meg i dag tidlig.. da var jeg 93,6 igjen , og 24 i fettprosent og 57 i vannprosent.. det er ganske fint synes jeg om det er riktig da.. men vekta er iallfall rett.. hehe..
silje
Jeg nærmer meg IKKE målet! Det er helt sant! Låra mine er virkelig fæææle og store og 'dissete'... så jeg lover! Jeg slanker meg ikke ned til 50 kg, men havner (forhåpentligvis) ganske mange kilo over det. Jeg vil helst ikke si vekta mi, men med en BMI på rundt 30 så lover jeg deg at det er mye og ta av. Det ser bare ikke sånn ut av bildene (jeg vet)...
Ja jeg får joine på ditt 'drikk-mer' prosjekt tror jeg.. spes i denne varmen.
Komkari - Takk, glad det finnes fler av oss treige Ja, vet jo kiloene forsvinner, men blir litt frustrert når jeg gjør alt så riktig bare 
Don - Jeg spiser hvertfall 4 måltider hver dag, frokost, lunsj,middag og kvelds. Og av og til et mellom måltid mellom lunsj og middag... Du har rett, jeg får kutte meieriprod og se om det hjelper...
Etter GODE råd fra mange av dere her tenker jeg litt mer sånn: - Kutt ned på meieriprod på et minimum, IKKE cc, enten litt ost/fløte/rømme per dag, men bare en av delene og lite
- Drikke enda mer vann
- Minimalt med KH på kvelden
- Aktivitet hver dag
- Spise min. hver 4 time
- Få i meg nok fett (udo's choice hver dag + olje på salaten)
- Ikke spise nøtter
Takk dere
Jeg håper dette virker... Får gå inn for det nå, men det blir nok litt halvhjerta til ferien er over...