Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-05, 13:38   #13
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Du har vært utrolig flink PrincessMe!
Ser du har fått masse gode råd allerede.
Sikkert ingen trøst for deg, men jeg er også en treg slanker!
Jeg som er mye eldre enn deg, kan vel lettere akseptere at det går tregt? Jeg er glad for enhver nedgang! For meg har det gått litt i rykk og napp og til tider har jeg stått stille, ja endog gått opp i vekt.
Jeg har forsøkt å endre på intervallene,- fra 4 til 3 måltid, men spiser til jeg er mett. Ingen mellomåltid,- vanligvis! Drikke myyyye vann! Reduserer på karbohydratene fra melkeproduktene og saltmengden,- samt øke karbohydratene fra varierte grønnsaker og øke aktiviteten. (trim om morgenen er det beste.) Synes alt dette har satt litt fart på vektnedgangen igjen. Det viktigste har hele tiden vært å være i ketose.
Jeg holder meg borte fra Ryvita, men tar en sjelden gang et klibrød. Er forsiktig med nøtter,- det er kjempegodt og sunt, men inneholder endel karbohydrater og kalorier! Spiser en lettis av og til (burde lage isen selv ), men holder meg helt borte fra snop,-men husk å få i deg nok fett!
Håper dette kan være til litt hjelp for deg også! Gi i alle fall ikke opp kampen! Kiloene forsvinner, om enn langsommere enn du håper!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat