|
Sv: Nå har jeg mensen på 11. dag!!
Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.
Wow, det er jo masse ned! Den første uka slipper kroppen overflødig vann som karbohydratene har fått kroppen til å holde igjen. De fleste går ned 1-2 kg vann første uka, noen mindre og noen mer. Etterhvert sies det at det er best å gå ned 2-4 kg i måneden som vil si 0,5 til 1 kg i uka. Jeg står stille i tre uker for så å gå ned i en uke og så står det stille i tre uker igjen. Ca i alle fall. Det er så mye som har innvirkning på vekta. Vannstand, tarminnhold, syklus +++.
Og ikke heng deg opp i fargen. Utslag er utslag. Måler du 2 timer etter siste måltid på kvelden? Det er det som er den mest pålitelige målingen. Mørk farge kan bety at du er dehyrert.
Hehe, jeg vet jeg ikke skal stresse! Det hadde bare vært deilig å sett at pila på vekta vrei seg laaaangt mot venstre, for jeg er fremdeles bittelittegranne skeptisk. Jeg er overhodet ikke dehydrert i hvert fall. Drikker uendelige antall halvlitersglass med vann og farris hver dag. Jeg har målt rett før jeg legger meg (jeg var i ketose samme kvelden som jeg startet kuren faktisk). Nå ser det ut som om mensen gir seg også etter 12 (!!) dager.
<3-lig takk for oppmuntring! Så snille dere er her inne! 
|