Heisann Håper jeg kan få være med dere her - selvom jeg ennå ikke har begynt - og tydeligvis ligger langt bak de fleste av dere. Kan jo fortelle litt om meg. I morgen skal jeg til legen for å få tatt blodprøver og få med meg erklæringer osv. så jeg kan være med på eurodietten. Har første møte med sykepleieren som har kurset 3. februar. Dette blir kjempespennende. Jeg har før prøvd meg på mange slankekurer og dietter, men ikke vært så heldig dessverre. Ketolysekuren er vel den eneste dietten som har hjulpet mest. Men alle kiloene er på plass igjen. Må lære mye mer om kosthold generelt også. Har fibromyalgi og har fått beskjed om at flere av kurene jeg har prøvd, ikke har vært heldig i forhold til sykdommen. Motarbeider hverandre, mer vondt osv.. Denne kostholdsendringen/dietten fikk jeg beskjed om "lå rett i min gate" . Både ned i vekt, bli der og mindre vondt. Så jeg er utrolig spent. Har troen på dette faktisk. Skikkelig veiledning og oppfølging er knallbra. Da kan man raskere finne ut av hva man kan og ikke kan spise, og få tips og råd. Skulle ønske jeg kunne begynt med en gang, men får drøye litt over en uke til . Har gått på ketolysekuren til nå, så da er jeg iallefall igang uten karbohydrater. Hvordan får jeg Ticker fram på profilen min?