Tråd: Drittlei
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 19:28   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dritt lei

Kjære trådstarter, det aller viktigste målet bør være at du har det bra og føler deg vel. Det lønner seg å lytte til kroppen sin. Når du opplever at vekta slipper de dagene du får i deg mer karbohydrater - da er det kanskje nettopp dét du bør gjøre? Prøv en stund å gå bort fra Skaldemans opplegg (som jeg er enig i at passer bedre for noen med flere kilo på kroppen enn deg), og prøv å legge deg på 50-70 g karber om dagen, eller slutt å telle og prøv noe i retning Fedon Lindberg istedet. Jeg tror kroppen din vil takke deg. Uansett hva resultatet blir vil du ha lært noe viktig om hvordan nettopp din kropp fungerer.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat