|
Sv: Rastløse bein?
[quote=ada-emilie;1010510]
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
At tidligere traumer gir Restless legs???
Eller snakker du om disse innsovningsrykningene de fleste har en eller annen gang?[/quote Jeg snakker ikke om legger spesielt. Man kan ha bortgjemte minner og følelser bak mange muskler. I leggene er det vanlig å ha sinne,- motstand.
Innsovningsrykninger er normalt. Det skjer når man er i ferd med å sovne i bevissthetens overgang mellom det fysiske og astrale hvor det eteriske laget befinner seg. Man rykker til idet man gir slipp på kroppen og går inn i drømmeverdenen. Trådstarter selv må avgjøre om hun føler dette er rent fysisk eller er knyttet til følelser. Det er jo også mulig å høre med en nervespesialist om det er det som passer.
Jeg er klar over følelsene mine og jobber hver dag for å komme over og bearbeide ting som tynger. Men disse tingene har tynget meg også før disse rykningene begynte så det er nok ikke problemene med det mentale /emosjonelle som plager meg.
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Så bra at det har hjulpet å øke på med magnesium! Da håper vi på mange gode sove-netter så du kan få litt mer energi og overskudd i hverdagen 
Har hatt den tredje natten uten rykninger !!! Har sovet godt og lenge og føler meg bedre enn på ukevis Håper jeg aldri får tilbake disse ekle greiene 

|