|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei dere. 
Starten på uka med trening ble ikke helt som planlagt denne uka gitt.
Ble helt slått ut i går da jeg kom hjem, var jo full av energi på dagen og så gikk lufta helt ut liksom, frøys, vondt i hodet, vondt i ørene og føltes som jeg brygget på influensa. Lå på sofaen med teppe og slumret til det var kvelden.
Hadde tenkt meg på trening i morges, men samboeren min fikk overtalt meg til å sove ut og ta det med ro og lytte til kroppen. Så da gjorde jeg det. Sov til kl 10 og følte meg mye piggere. Har puslet litt i heimen, ruslet en tur rundt kvartalet og er nå klar for å sette meg ned og studere litt over nett her, men hvor skal jeg begynne, hmmm...
Bortsett fra litt vondt i ørene og litt småfrossen er jeg hvertfall mye bedre form og har tatt vitaminene mine i dag. (stolt!). Ble ikke helt som planlagt med treningen, kanskje jeg tar meg en runde med zumba i ettermiddag hvis formen er like bra da.
Ser stadig 75-tallet på vekta nå...lykke!
I sta da jeg gikk tur tok jeg på meg en turbukse som jeg ikke fikk knept i høst, den gikk rett på nå, ok litt trang da, str 40 (kjøpte den etter forrige slankerunde, da var jeg vel nede i 72), men jeg fikk den hvertfall på. Lover bra. 
Lykke til med valg av diett, Eurojente, det viktigste er som nevnt her, og gå hundre prosent inn for det du velger. Hadde jeg gått ned på ketolyse o.l. hadde jeg heller gjort det enn ED ja. 
Og Lykke til hos legen i morgen, Grotingeling. 

|