|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Må bare få legge inn en bitteliten protest på det med at alle opplegg virker om man følger dem, det stemmer ikke, da hadde jeg fortsatt med ketolyse som jeg lærte meg å bli veldig god på opplegget på, men gikk ned og opp de samme 4 kiloene på 5 mnd, opp og ned de samme grammene om jeg husker rett de neste 4 månedene på LCHF, så startvekten på ED var over en kilo mer enn da jeg startet på ketolyse. Og siden jeg lærte bort opplegget til en masse folk som suste ned i vekt, var det bare det at min kropp ikke responderte på det opplegget. Men elsker lavkarbo, så jeg ble svært gad over å finne ED, fordi om det er dødens kjedelig i forhold til det andre lavkarbo oppleggene jeg testet før dette.
Jeg er helt enig i det. Jeg blir faktisk irritert når slanke eksperter sier at det er så enekelt som at man må spise mindre enn man forbruker. Det har faktisk med HVA man spiser også. Som du har erfart er kjemien i kroppen vår unik og virker forskjellig fra person til person. Noe som funker for deg...funker kanskje ikke for en annen...men sånn på generell basis funker noe.....det er vel hemmeligheten å prøve å finne det mest optimale for seg og gjennomføre det!
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Enig med Monica og Streber - finn det opplegget som passer for deg Eurojente
Noen som kjenner til om kroppen samler vann når en begynner å trene mer regelmessig???
Litt småsjokkert etter en tur innom vekta som i dag tidlig viste +2kg 
Føler meg ikke særlig "vannfyllt", men kan egentlig ikke være så mye annet - kan vel ikke gått opp 2kg med muskelmasse på 4 dager vel
Løvetann-te er uansett anskaffet, så får jeg håpe det meste er borte til onsdagens legekontroll.
Ja...tror det! Jeg har vær regelmessig på trening igjen og vips står jeg stille nå. Vet ikke om det er en kombinasjon av vann og muskler. Musklene bygges fort opp og på den annen side merker man hvis man ikke trener at de blir fort slappe igjen Jeg føler meg mer markert når jeg er regelmessig på trening. Trener du mye styreketrening? I såfall er det da man "bygger" muskler. Muskler veier mye mer enn fett, men tar tre ganger mindre plass.....
..så lenge du har fulgt riktig kost er det vel ikke noe som du har lagt på deg......hvis du ikke spiser nok når du trener kan kroppen "samle" og ikke ville gi slipp på noe heller....neimen om jeg vet du.....
...jeg har ikke kommet meg etter helgen, men har nå forberedt dagen imorgen og henter meg inn fra da av. Skikkelig sløvt altså.... Skal trene 1 time step imorgen og styrke etterpå så da er jeg tilbake til normalen igjen gleder meg!