Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 19:27   #954
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Eurojente-Skift filosofi om dette ikke passer, det er ingen krise overhodet

Må innrømme at jeg levde i den villfarelsen at alle som begynte på Eurodietten hadde prøvd alt annet først, slik som jeg hadde. Trodde det var siste utvei for alle som gikk på det. Men flere som går på ED har ikke slanket seg før eller sjeldent slanket seg, faktisk, oppdaget jeg etterhvert. Må bare få legge inn en bitteliten protest på det med at alle opplegg virker om man følger dem, det stemmer ikke, da hadde jeg fortsatt med ketolyse som jeg lærte meg å bli veldig god på opplegget på, men gikk ned og opp de samme 4 kiloene på 5 mnd, opp og ned de samme grammene om jeg husker rett de neste 4 månedene på LCHF, så startvekten på ED var over en kilo mer enn da jeg startet på ketolyse. Og siden jeg lærte bort opplegget til en masse folk som suste ned i vekt, var det bare det at min kropp ikke responderte på det opplegget. Men elsker lavkarbo, så jeg ble svært gad over å finne ED, fordi om det er dødens kjedelig i forhold til det andre lavkarbo oppleggene jeg testet før dette.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat