|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.
Da har jeg etter en uke gått ned 4,5 kg og 4 cm rundt livet!Veldig fornøyd med det. Men samtidig litt usikker på hvordna jeg skal gjøre dette framover. Har problemer med å få ned de fleste av produktene, og blir veldig dårlig i magen av dette... burde ikke dette begynne å stabilisere seg snart? Eller tåler jeg ikke produktene? Blander bare i vann, så melka er det ikke...
Har lagt inn et innlegg på generell lavkarbo-forumet, les gjerne: http://forum.lavkarbo.no/showthread....94#post1009694
Føler meg som veldig lite flink pike om jeg gir opp, men samtidig så har jeg veldig lyst til å se om LCHF kan være noe som funker for meg... Huff...
Hei Eurojente!!!
Skjønner utrolig godt dilemmaet ditt. Men sånn sett er det jo bra du hadde bestemt deg for å ta tak i helsen din uten å ha sett de andre lavkarbo alternativene. LCHF har jeg vært innom og sett på. Virker som et bra opplegg det også.... Må bare si at i nesten 2 måneder slet jeg med treg mage som førte til hemorider...veldig vondt og veldig kjipt tema. Men gav seg etter fase 2.
.....alle opplegg virker, bare at DU må velge opplegg SOM DU ØNSKER Å GJENNOMFØRE. Det er ikke nedtur å hoppe over til et annet opplegg hvis det ikke fungerer med Eurodietten. Det er ikke farlig, men godt for psyken din å bestemme seg, istdenfor å være halveis fornøyd og halvhjertet dedikert til Diett/opplegg. Det vil gjøre deg motløs til slutt.
Det som er helt sikkert er at du må være bestemt, uansett hva du velger, på å gjennomføre. Alle får noen avsporinger...men vi kommer oss som regel raskt tilbake, enten vi har skeiet ut, eller valgt å kose oss en helg!
Det som er forskjellen på oss som er overvektige nå og før, er at vi har bestemt oss......for masse om slanking kan vi, det er bare det å gjennomføre et opplegg som er hardt og utfordrende.....MEN ABSOLUTT MULIG    
HÅPER DU FINNER UT AV HVA SOM BLIR BEST FOR DEG ?!?!?!?!?!?
Her skal du få støtte uansett ...og best av alt, alle er her for å gå ned i vekt og vi skjønner bedre enn alle andre hvordan du har det!
Stor klem