Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 16:36   #130
Ildern
Medlem

Ildern sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Nok en helg over! Fredag lagde jeg helstekt svinefilet helt på egenhånd for første gang. Den ble perfekt bare for å skryte litt av meg selv. Skikkelig digg med blomkålmos og brokkoli. På lørdag ble det pizza. Og for en overraskelse det var; Lavkarbopizza er jo faktisk mye bedre enn vanlig pizza!

Har det veldig godt i dag, for jeg gikk ned 2 kg forrige uke. DVS 5 kg totalt i fase 1. Da var avgjørelsen om å hoppe på 2. fase var ikke vanskelig i det hele tatt. Så i går bakte jeg en variant av Ingers rugbrød. Hadde ikke fin sammalt hvete, så det ble erstattet med rugmel og grov sammalt hvete. Ikke hadde jeg linfrø heller så da ble det gresskarkjerner og hasselnøtter i stedet. Det ble veldig bra.

I dag blir det "gresk" kylling med couscoussalat før en god runde på treningssenteret. Og til dessert/etter-trening-mat; gele!

Ang. bønner; i følge boka mi kan man spise alle typer bønner. Men nå er den fra 2003 så kan være det er noen forandringer der.
Og søtning; kunstig søtstoff er tillatt men begrenses til 75 kalorier om dagen. Men igjen, så vet jeg ikke om det er noen forandringer der.

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat