Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 11:35   #152
aragorn
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
aragorn er ny på veien

Sv: Desember/januarstarternes veietråd

Kjøpte ny vekt i forrige uke, så jeg har mistet litt kontrollen på fremgang og vektnedgang. Den nye vekten viste mer enn den gamle, så utgangspunktet mitt var nok høyere enn jeg trodde.

Uansett så målte jeg meg på fredag morgen for første gang med den nye vekten, og så igjen i dag (veiedag). Hadde faktisk gått ned 800g siden fredag, og det er jeg strålende fornøyd med.

Har egentlig ingen anelse hvor mye jeg gikk ned forrige uke, men 800g holder for meg det om det er fett. Det kan iallefall se slik ut på vekten, som måler fett, vann, muskler og bein, at det i all hovedsak var fett som gikk.

Trener spinning tre ganger i uken, samt jeg forsøker å gå en del turer. Mener jeg spiser godt alle dager, og passer på å få i meg mye fett og de fleste av karbene fra grønnsaker. Har bestilt selen, sink og vitaminer fra ketolyse.no så får vi se om det gir en boost. Har spist multi-vitaminer og omega3 fram til nå.

Fornøyd med starten av uken. I kveld venter en utfordrende spinningsøkt. Har faktisk begynt å glede meg til treningene. HVA SKJER???

aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat