|
Sv: Easy Life start 25. januar
Jeg vurderer faktisk flere alternativer etter å ha lest meg opp litt på lavkarbo og ketolyse. Tror nok jeg skal begynne med noe mat og bruke suppene som mellommåltid - jeg blir mer og mer overbevist om at jeg ikke kommer til å klare ukesvis med kun pulver. Tror kanskje løsningen er å spise et til to måltider om dagen og ta pulver for resten. Da blir det litt mer levelig for meg.
Dette pulvergreiene er jo også en utfordring sånn sosialt sett... Jeg har tidligere vært med venner på cafe eller en liten pubtur et par ganger i uka og nå blir jeg bare sittende hjemme. Er liksom ikke så kult å sitte der med vannglasset sitt mens alle andre spiser/drikker godt...
Huff, føler meg skikkelig sutrete og teit, var liksom så innstilt på dette, men må bare innrømme at det er LANGT tøffere enn forventet. Er faktisk veldig redd for at om jeg fortsetter på pulverkuren klarer jeg kanskje å bite tenna sammen et par uker til og så går jeg på en kjempesprekk. Må sove på det, men er mulig det blir ketolysekur kombinert med litt pulver fra EasyLife fremover. Jeg kommer uansett til å fortsette på EasyLife kurset, treningsveiledningen og jeg skal begynne å trene, men er litt i tvil om dette pulveropplegget er tingen for meg.
|