Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 00:11   #455
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Heisann dere. Jeg begynte her inne i oktober ja...men greide ikke å motivere meg for å fortsette, så det ble pause til over nytt år. Begynner i morgen på min 4.uke på ketolyse/lavkarbo. Tar lavkarbo med, for jeg har ikke sticks og jeg gidder ikke å slavisk telle karber.
Har brent kruttet fullstendig i helga, men vil likevel ikke si at jeg må begynne på nytt i morgen. 3 uker er unnagjort, har ikke gått ned så mye, men har beveget meg nedover riktig vei iallefall. Så, får jeg håpe det blir lenge til neste helg der jeg må bryte ut av kuren min. Det er enkelt med dette så lenge du er hjemme å får styre det meste sjøl og planlegge, men med det samme du er avhengig av andre, så er det nesten umulig å gjennomføre. "normale" folk har jo ikke slik mat som jeg skal ha i kjøleskapet til vanlig. Niks GR mat, det finner du overalt, men ikke lavkarbo mat. Så, når jeg da likevel fikk en stor smell i går, så tok jeg noen sjokoladebiter og en kakebit også. Vet jeg kunne sagt nei, men....det jeg er kry av er at jeg kunne spist mye mer....og jeg kunne fortsatt i dag også, men har vært flink igjen i dag da, så flink som jeg kan være, for å si det slik. I morgen er det tilbake til faste måltider og fast lavkarbo mat, skal prøve å få i meg litt mer fett den uka her, så kanskje jeg kommer meg skikkelig inn i ketose.
Av erfaring fra høsten 09, så gikk jeg faktisk mest ned den uka jeg spiste over 3500 kcal.....fikk nesten sjokk da jeg la inn på vektklubben (var medlem der fra tidligere av) hva jeg hadde spist. Det var utrolig mye fett. Men, det var det som skulle til, da kom jeg skikkelig i siget, og kg smeltet av. Og det som var herligst, det rant av på de plassene du ellers ikke greier å kvitte deg med det. Midje, underarmer, dobbelthake og lår. Jeg trengte ikke å gå ned mange kg før jeg kunne ned en buksestørrelse, herlig.
Nå føler jeg at jeg vet akkurat hva som skal til, men greier ikke å komme dit. Fløtesaus, egg, kylling, grønnsalat og bacon byr meg rett og slett imot. Jeg gir hals og blir kvalm. Så, jeg har måttet finne meg alternativ meny, og det byr på litt problemer. Jeg kommer meg ikke ned i ketose. Men, så lenge nåla går nedover skal jeg vel være fornøyd?

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat