Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 22:36   #950
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

her fortsetter det også å gå nedover. norterte meg - ca 1 kilo (vekten varierer mellom 0.8 og 1,2 såh). Jeg undrer megover at det går så fort. men nyter det!

Heisan...rundet 15 kilo Mille!!!!!!!!!!!! Wow!!!!!!!!!!
Får vi en aldri så liten før og etter titt til nå.......eller.....håper.....håper.....

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Håper alle får en fantastisk ny uke og husk det er ikke de som lever lengst som nødvendigvis har det beste livet, men de som lever hvert minutt, hver time og hver eneste dag.

Syntes du virker veldig bevisst alle aktiviteter og er flink å tenke lavkarbo uansett! Inspirasjon til meg! Men sikkert fordi jeg ikke har holdt meg helt til opplegget i helgen. Flotte mål dere har satt dere Titti Må være en utfordring å ha dine og mine barn også....men bra med aktiviteter som engasjerer alle!
Jeg er mer konsekvent når jeg planlegger.....kanskje det er nøkkelen til å holde ut.....Grotingeling er helt inne på det med planer og lister. Man blir mer effektiv og strukturert. Men av og til må jeg bare får lov å ikke være super-flink-effektiv-mamma!

Imorgen er allerede frokost og lunsj planlagt og resten går av seg selv. Nå er det lavk.mat på oss alle 4. Ungene har ikke spurt etter poteter eller ris eller pasta......virkelig sunt og godt for hele familien!

Ha en strålende uke!