|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei dere. 
Hipp hurra for nedgang! 
Lurt med lister, Grotingeling, jeg og samboeren har laange lister og er blitt ekstra flinke etter at vi ga hverandre Iphone til jul, den har en jo med overalt og slipper alle disse gule lappene overalt. T.o.m. minstegutten min på 8 skriver lister over ting vi må huske. 
Her har det vært en fin og rolig søndag, det blir litt fullt i huset når vi alle er samlet og en merker det særlig under måltidene særlig siden min lille prepubertgutt blir fornærmet av det minste og har en tendens til lage litt sur stemning rundt spisebordet, men vi hentet oss inn i dag også. Matet over 40 svaner i dag, stor stas for både store og små, og så tok vi like godt middagen på gatekjøkkenet i dag .Jeg bestilte biffsnadder med ekstra salat i stedet for pommesfrites og uten mais i salaten, men det ble litt bernaisesaus og dressing da. Men ikke det verste da.
Ellers merker jeg at jeg spiser mer og mer lavkarbo i helgene, og at ED-produktene blir kjeks og barer stort sett. Men nå er omelett laget og jeg er klar for fase 2/3 til uka igjen. 
Satser på mer trening til uka også, tenkte å trene indoor waliking på treningsstudio på tirsdag og torsdag og teste ut nye zumba-dvden på mandag og onsdag etter jobb.
Og så har jeg vi blitt enige om å prøve å gå en kveldstur hver kveld vi er barnefrie, det er en begynnelse hvertfall. Vi var såååå nære på å kjøpe oss en liten hund i helgen, men fornuften tok oss (meg. ).
Ellers begynner jeg å studere over nett til uka, det blir spennende og sikker litt slitsomt. Og på lørdag er den o store prøvebrudekjoledagen...
Håper alle får en fantastisk ny uke og husk det er ikke de som lever lengst som nødvendigvis har det beste livet, men de som lever hvert minutt, hver time og hver eneste dag. 

|