Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 18:54   #137
StineH
Seniormedlem

StineH sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påskeutfordringen ...

Opprinnelig lagt inn av raskall, her.

Jeg hiver meg med på denne.

I fjor knerta jeg 30 kilo fra 1. januar til 20. april. I september stagnerte ting helt. Rett og slett fordi jeg slutta å være flink. I september var vekta 116 kilo. 1. januar i år hadde jeg gått opp til 122,6 kilo. Da snudde jeg og jeg har vært flink hittil i år. Siden 1. januar har jeg knerta 2.9 kilo og veier 119.6. Ny veiedag i morgen.

Jeg vil under 110 til påske. Årets første sykkelritt er 1. mai og påsken skal brukes til å trene bakkesykling i Dombås-traktene om våren har gjort veien sykkelvennlige. Denne tråden er en fin motivator.

Håpet er å være under 100 kilo når jeg starter i Lillehammer-Oslo 25. juni. Det er vel heller ambisiøst men man skal da ikke være knuslete med målene? Man må bare la være å ta det så alt for tungt om man ikke får det til.

Velkommen skal du vere!
lest bloggen din en stund, og er intet mer enn imponert!

og er utrolig enig med deg med at man må sette seg litt store mål, så får man bare la vere å bli sur dersom man ikke skulle klare det ..

Lykke til!

StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat