hei bubble. gratulerer med fantastisk start!! her fortsetter det også å gå nedover. norterte meg - ca 1 kilo (vekten varierer mellom 0.8 og 1,2 såh). Jeg undrer megover at det går så fort. men nyter det! Nå har jeg vel stort sett begynt på fase to. Har spist kylling til middag allerede, og det hadde jeg igår også. men det får så være. nå skal jeg stålsette meg på at ting kommer til å ta lengre tid. Er ikke lenger i kategori fedme, og er over halvveis I helgen har jeg jobbet, og er på jobb nå. Så har blitt rolige kvelder. Imorgen er det 8 timer skole og så skal jeg og kjæresten danse swing boogie woogie! Satser på at han har lyst å fortsette også (jeg SKAL) , tenker dette kan være trening jeg klarer å opprettholde også Vil tippe det ikke er hardtrening, men det er noe. Et sted må jeg begynne. Og en slik "nå SKAL jeg løpe på mølle tre ganger uken) funker ikke for meg. Prøver å gå mye da. Blir som regel en time for dagen + - lykke til med loftet grotingeling! Jeg sliter nok med å finne en bra løsning på mitt 16m2 rom noen som har tips til hvor man får tak i sakkosekker? Føler lenestoler og sofa vil ta for stor plass, men pinnestoler blir det IKKE noe av. kos dere videre resten av helgen. ikveld skal jeg prøve et nytt TV spill som ble innkjøpt igår (byttet en julegave).