Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 15:17   #22
Baugen89
Nytt Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Ås
Alder: 36
Baugen89 er på en erverdig vei

Sv: CAVALIER sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mmm de er kjempegode, spesielt den mørke, den er min favoritt. Men jeg kan bare spise ca 50 gram av en slik før jeg merker det begynner å buldre i magen hehe. Spiste to hele plater en gang.. 200 gram!!! DET fikk jeg angre på etterpå, tro meg. Jeg satt på do hele kvelden men fødselssmerter, holdt på å grine. Jeg mener seriøst at fødselen ikke var verre!!!!
Aldri mer. Kjøper bare de små barene på 40-50 gram slik at jeg ikke blir fristet til å spise mer.

Hahah! Endelig har et stort mysterium for meg blitt oppklart. Lette gjennom lavkarbo i dag for å se om jeg kunne spise denne sjokoladen. Jobber nemmelig på helsekost hvor jeg selger mye av denne, og har spist en sjololade nå og da. Og jeg får sååå vondt i magen at det kjennes ut som jeg skal på føden! Min hjerne tenkte ikke over at det kunne være sjokoladen sin feil, den som var så søt og god Men da skal jeg ikke spise en hel sånn heretter, iallfall ikke på jobb!! Jobber alene, og kan dermed ikke ta do-pauser. Hahaha. og etter en hel plate med cavalier så er det PAIN! :-P