Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 11:00   #945
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Søndag morgen og jeg har allerede vært ut og trimmet!!
Denne ferieuken min ser ut til å ha trigget en hel masse greier, for ikke bare har jeg greid å koble bort alle tanker på jobb - jeg har også trimmet litt de fleste dager (aktivt trimmet altså, ikke bare gått små turer til og fra bussen).
Fantastisk mot stress, og ikke minst så har jeg sovet myyye bedre disse dagene.
Dessuten har jeg lagd meg en liste med oppgaver jeg ønsker å gjennomføre her hjemme, og målet er å greie 1 oppgave hver dag.
Det kan være så enkle oppgaver som å vaske 2 maskiner med klær, finn musikk til MP3-spilleren, til større oppgaver som å gå gjennom klærne som ligger pakket bort på loftet
I går startet jeg på den av oppgavene som nok kommer til å strekke seg over noen uker - rydde/kaste/innrede loftet.
Vi bruker ikke loftet til noe annet enn oppbevaring akkurat nå, men jeg har et ønske om å innrede det ene soverommet til hobbyrom - men da må jeg altså først grave det fram
Skal snart gå opp og fortsette gravingen.....

Ha en fantastisk søndag da dere

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat