Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-11, 22:35   #538
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Men det jeg lurer på er, det med sauser, holder meg milesvis borte fra det, hva gjør dere andre der? jeg bruker kun smeltet smør, over eller creme fraiche til, eller så heller jeg fløte over å får på en måte fløtesaus.

Jeg elsker sauser! Nå er ikke jeg på ketolyse da så jeg bruker en del saus av soltørkede tomater (på glassflaske), denne heller jeg over kyllingen når jeg har stekt den i smør (evt. med rosenkål og kikerter) og litt chilipasta. Lar det putre et lite minutt og drar så panna av plata. Deretter rører jeg inn en god klatt rømme og rører godt.

Når jeg lager fisk tar jeg en dæsj sennep og blander i enten fløte eller rømme og heller over fisken og lar det putre til det blir passe tykt. Om det er hvit fisk er godt med karri oppi også.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat