|
Sv: Easy Life start 25. januar
Jeg har akkurat startet på EasyLife og er inne i min første uke med pulverkur og er VELDIG i tvil om jeg klarer å holde på med dette i 9 uker (som er det jeg har fått anbefalt pga at jeg skal ned MYE, første delmål er -30 kg). Mye av problemet er smaken på shakene. Jeg KLARER bare ikke sjokolade og mint sjokolade shakene, jeg brekker meg etter få slurker og har prøvd alle "tjuvtriks" med å blande i kaffe, blende med is etc. Jeg får de bare ikke ned. Suppene er ok, men 9 uker på supper blir i allefall håpløst. Jeg skal kjøpe jordbærshaken på mandag, håper den er levelig... Ser noen nevner barer - det sa ikke kursleder noe om da vi startet i forrige uke, er det noe som kun fantes til de "gamle" kosterstatterne?
Jeg er i ketolyse nå, sjekket med Ketostix i går kveld og fikk utslag som var "midt på treet" på skalaen på boksen. Ødelegger jeg alt om jeg spiser en kyllingfilet med litt salat til eller kanskje en omelett med litt bacon eller chorizo pølse? Matsuget er stort og jeg tror det kunne hjulpet mye for meg om jeg hadde fått i meg et skikkelig måltid per dag...
Noen tips?
|