Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-11, 17:43   #21
helsefreak
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza og rødvin?

Opprinnelig lagt inn av servina, her.

Kjempetakk for tips. Jeg er også veldig motivert for at det skal gå bra. Har gått på noe lignende i fjor(easy life), men da visste jeg egentlig ikke hva jeg gikk på så jeg var ikke veldig supermotivert. Ihvertfall ikke slik som nå.
Den gangen kunne vi spise lilla lakryl. Det gjorde jeg ista, men så leste jeg i boka at man ikke skulle innta sukkerfrie drops. Vet du noe om det?
Hvordan går det med deg nå?

Jeg ville prøvd å unngå dropsene. Litt av "greia" med helfart er jo også at man skal venne kroppen av med søtsaker. Du kommer til å få sjokk når du skal over på halvfart og oppdager hva som har skjedd med smakssansene! :-) Jeg husker at jeg skulle i et bursdagsselskap den første uka på halvfart. Jeg bestemte meg for å prøve et glass pepsi max (tidligere favoritt-drikk) og et stykke ostekake (tidligere favorittkake). Jeg holdt på å spytte ut brusen! Gud hjelpe meg hvor søtt det var!! Og kaka - den smakte overhodet ikke sånn som jeg husket. Aaaaalt for søtt etter min nye smak!
Jeg hadde samme opplevelse med salt. Alt smakte jo så utrolig salt plutselig!

Det går veldig bra med meg nå. Jeg har nettopp vært på 14 dagers ferie og måtte da ufrivillig innta en del karbohydrater for å tilpasse meg resten av gjengen jeg reiste sammen med og hadde alle måltider med, og dette har resultert i et par kilo opp.. Men det jobbes med saken! Jeg ønsker meg ikke tilbake til høykarbolivet for alt i verden! Jeg har aldri følt meg så opplagt og frisk som jeg gjør på lavkarbo! :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat