|
Sv: Hvordan er matinntaket mitt?
Jeg trodde Yoga ikke brant kalorier siden det var så rolig og derfor ikke var effektivt i kampen om fettet. DEt forbrenner kanskje ikke så mye kalorier men det har langsiktig virkning. Det stimulerer alle kjertler slik at hormonbalansen i dem alle blir riktig. Så om man har lavt stoffskifte vil det øke. Dessuten gir det energi du kan bruke til andre ting som igjen forbrenner kalorier. Om jeg ikke gjør yoga merker jeg det straks på humøret og har ikke det samme overskuddet til å yte, være seksuelt aktiv osv. Det har forbedret mitt seksualliv i stor grad ved å gi meg mye mer seksuallyst. Fordi det stimulerer alle nivå slik at du merker energiboost fysisk, seksuelt, emosjonelt,mentalt og spirituelt.Ved å gjøre yoga har jeg sakte men sikkert kunne øke inntak av kalorier uten å legge på meg av det. Om noen vil begynne på yoga begynn på kurs så det blir ordentlig.Ta et nybegynnerkurs i ashtangayoga. Deretter kan du f.eks kjøpe medlemsskap et sted du kan komme og gjøre yoga mye, som på elixia i Oslo hvor de tilbyr masse yoga flere steder.Gjør du yoga tre ganger i uka vil du hele tiden bli bedre.
|