|
Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?
heihei
Jeg er 144 kg, var 147 på søndag og begynte på ketolyse på mandag. Jeg har kronisk migrene og hodepine og vil teste om dette kan hjelpe meg med dette,også har jeg vært kronisk trett og sliten,+ hatt problemer med magen siden mars. altså er det mye som gjør at jeg vil prøve dette.
på mandag da jeg begynte gikk jeg rett inn i et migreneanfall,noe jeg regnte med,og har lest masse om her inne,så jeg skal ikke begynne og spørre om det,supert forum dette! Men, når jeg drikker mine rikelige mengder med vann(jeg drikker massemasse,prøver og drikke over 3 liter om jeg klarer,vet at det er viktig nå) så fryser jeg sååå intenst.
Jeg har forberedt meg masse,lest boka,har alle mineraler og bakemikser og matvarer og ja, har lest meg opp på forumet, men akkuratt dette med at NÅR jeg drikker vannet-fryser jeg helt villt. det har aldri skjedd før. og etterpå og da.
selvfølgelig er jeg også trett,sliten,uvel,kvalm og sliter med og få kroppen med meg på noe som helst, spesielt slitsomt i jobben min på sykehjem. Lurer på om jeg svettet ut alt jeg drakk idag, for jeg måtte nesten ikke på do. tror dere i tillegg det er veldig bra og hjelper veldig på kuren at jeg har en super aktiv jobb? jeg springer som en gal hele dagen og svetter (eh.. ja bigtime) hele tiden.. det håper jeg hjelper.. også dette tunge hodet da.. håper det gir seg. jeg skal klare dette
dere her inne er så kloke jeg tror jeg skal klare dette pga dere
|