|
Sv: Aeryths oppussingsprosjekt
Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.
Praktisk å se hvilken temperatur vannet har, men litt tacky etter min smak 
Hehe
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Likte den!
Men i ett "gammelt" hus, passer det ikke...
Hvis alt annet er "uptodate" så går det bra, men finn èn stil og hold deg til den 
Gammelt hus, men jeg har absolutt ikke gammeldags smak. Så alt inne skal være "uptodate". Jeg kan ikke fordra sånn skikkelig feminin stil med masse hvitt og masse blomster og slikt. Eller gammeldags. Min stil kan vel beskrives som leken moderne eller noe sånt. Jeg har tatt stiltest, og jeg kom en plass mellom moderne og minimalistisk, men det var veldig få forskjellige stiler der.
Stål og glass er mmm, men så liker jeg også å sette ett personlig preg med ting ingen andre har. Og bilder skal kun henges opp på veggen hvis det betyr noe for meg eller er praktisk (lys og slikt). Jeg har konsertplakater for band jeg har jobbet backstage med og collager av venner og familie. Skulle jeg hatt et maleri på veggen så måtte det vært malt av noen jeg kjenner eller av et motiv jeg hadde et forhold til.
Vi har en interiørbutikk på Moi som heter Landstil. Der har jeg ikke giddet å gå inn en gang, fordi det er så mye ting som jeg synes er butt ugly. Men dit reiser de fra fjern og nær for å gå på.

Type slikt som dette. Aldri i verden om jeg hadde godtatt noe slikt skrap i huset mitt! :spy: Men jeg må nesten en tur innom snart og se om det er NOE som jeg liker i alle fall. Kan da ikke være bare stygge ting?
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Grusomt etter min smak. Jeg ser det praktiske i å få vite vanntemperaturen, men det var forferdelig stygt da.
Hehe
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Jeg kan se gleden i det, men kjære vene da, tror du at du syns det der er pent om 3 år?
Det var liksom det. Det er vanskelig å vite.
Slik ser den ut når vannet ikke er på:

Hm, overveldende negativ respons. Men det var jo også flere som likte det gamle kjøkkenet til Farmor enn mitt nye, så hm....