Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 14:03   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - gatekjøkkenmat

jeg også!

Hvis jeg kunne fått kjøpt
- hamburger med ost og bacon i gode salatblader
- kylling-/biffsnadder med stekt sopp,bacon,paprika og litt løk i småbiter med salat ved siden av. Hjemmelaget lavkarbodressing
- kyllingvinger/lår (MÅ ikke ha noe annet enn krydder på), evt med salat ved siden av.
- Salater med: Kyllingbiter mm, med fetaost og litt tomat, hjemmelaget lavkarbodressing
- Istedet for lapskaus, kjøttdeig"gryte" med gode ingredienser. gjerne med litt bønner i også (a la chili con carne)
- Lavkarbovafler hehe - med syltetøy uten tilsatt sukker og rømme
- Burger/kebabkjøtt/kylling/FISK! mm med kokte grønnsaker attåt. Det tar omtrent like lang tid å koke blomkål og broccolibuketter som det tar å hive pommes frites i frityrgryta...

ok - jeg kan tydeligvis sitte her lenge og ramse opp! Ingen av disse tar særlig lang tid å lage - og det meste kan lages klart på forhånd.

Så JA til lavkarbo-gatekjøkkenmat!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat