Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 12:26   #29
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Raksjoner på arbeidsplassen på dietten?

Opprinnelig lagt inn av Happy H, her.

Men fordet meste er folk interessert og skulle ønske de var like flinke...

I går fikk vi skolebrød av en velmenende kar på jobben og jeg fikk min kollega til å spise det ene. Hun lurte på om ikke jeg skulle ha, men jeg svarte med et smil:"Nei, jeg spiser ikke sånt jeg." Og så måtte jeg jo forklare litt da og hun var veldig imponert over at jeg klarte å la være. Tok det med til Lille Gubben jeg og da forsvant det som dugg for sol. Før middagen.

Jeg klarte også å ligge unna pommes frites'en som Lille Gubben hadde til middag og er veldig fornøyd med gårsdagen. Det lå igjen en liten sjokoladebit her på jobbe i morrest og jeg kastet den i søpla fremfor å spise den selv. Stolt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat