Fredag og helg, det blir deilig Det er inne KM i fotball i helgen, så da blir det å ta med minstemann og se på storbebrødrene spille, koselig det. Er mer spent på hvordan det blir med spising da... Får ta med meg pizzasnurrer i vesken anette76: skal prøve ut de nøttemuffinsene i helge, har ikke laget de enda. Kos deg med venner og tapas i helgen! Ilderen: jeg ville ikke ha brukt de oopsiene til taco, synes de blir for svampete og for meg fungerer de best som snacks, med vaniljedråper i røra. Men det er jo smak og behag Ville nok heller ha laget lavkarbo tortillalefser, men vet ikke om disse kan brukes i fase1... KarboMamma: hva er bønnebrownies? Oppskrift? Dette skal jeg spise i dag Meksikansk kyllingsuppe Dette er verdens aller beste suppe. Har du god tid en dag og skal kose deg er dette en sikker vinner 4 løk 1 chilli (eller pulver) 3 fedd kvitløk 1 l vann 2 buljongterninger 1 glass medium tacosaus 1 boks hakkede tomater 3 kyllingfileter +++ Hakk opp løk, kvitløk og chili. Freses i olje i panna/gryten. Tilsett vann og buljong. Kok opp og tilsett tacosausen og tomater. Tilsett så kyllingfilèene og kok alt 1-2 timer. Denne skal egentlig spises med tacochips, creme fraiche og ost i tallerken deretter suppe. Men kutter du chipsen smaker det minst like godt! Jeg bruker ekstra lett creme fraiche Nam nam…… Ha en super helg alle sammen!