Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 02:11   #428
Lumpe
Juniormedlem

Lumpe sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Lumpe er på en erverdig vei

Sv: Den store vitsetråden!

Blondinen hadde fått noen små bulker i sin BMW og tok den med til en biloppretter for å få de rettet ut.

Biloppretteren var nesten ferdig for dagen og orket ikke å ta på seg denne jobben, så han bestemte seg for å ha det litt morro med blondinen.

-Du vet du hva? Nå kjører du bilen hjem, parkerer bilen, går bak bilen, stiller deg på kne og blåser i eksosrøret.

Hva? sa blondinen og så på han med dådyrøyne.

-Ja gjør du det har du spart deg for noen grunker som du kan bruke på shopping istedenfor, sier biloppretteren.

Blondinen syntes dette var et rart råd, men syntes det var greit å få litt mer penger til shopping, så hun gjorde som han sa.

Hun kjørte bilen hjem, parkerte den, gikk bak bilen, stilte seg på kne og begynte å blåse i eksosrøret.

Hun stod der i vel 30min og blåste seg både grønn og blå.
Da kom en annen blondine gående forbi. Hun så blondinen på knærne og spurte hva hun holdt på med.

Jeg blåser ut bulkene på bilen min, sa hun til den andre blondinen.

Blondinen (som kom gående) gikk rundt bilen, studerte den nøye, gikk tilbake til blondinen (hun på knærne) og sa; Din tulling... Du må da skjønne at du må lukke rutene for at du skal få den fulle effekten til at bulkene spretter ut.

Lumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat