|
Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover
Hahaha...så utrolig flott han var han der danseren din!!hahaha..fikk meg en god latter nå!!
Så bra at du allerede har fått unna treninga
Hvilke er de ulike Zumba programmene du har? Jeg har en som er 20 minutter, med litt av hvert..Men, synes det er litt for kort hvis jeg kun skal trene den en dag. i tillegg har jeg en som er ca en time, tror jeg. Har bare sett litt på den, og det ser ut til at de bruker vekter i på det programmet.. har du den? Jeg må teste den ut om ikke lenge. Har bare lyst til å forbrenne MAX på sykkelen nå til å begynne med.
Ja, jeg vet at det har blitt mye trening denne uka. Men jeg vet at for at jeg skal kunne gå ned i vekt, så må jeg trene..kosten er dessverre ikke nok for meg Derfor speeder jeg opp treninga nå til å begynne med, for å få et skikkelig spark bak. Hadde jeg ikke sett noen forandring på vekta eller i speilet de første par ukene, så hadde jeg lett gitt opp. Derfor er jeg nødt til å ta ordentlig i nå Sålenge jeg klarer å gjennomføre et så stramt treningsprogram uten problem, kommer jeg til å holde meg til det. Men, jeg jobber 40 timer i helga, så jeg vet at det kun blir 30 min jillian de dagene.. Derfor må jeg trå skikkelig til de dagene jeg har litt ekstra tid.
Nå har jeg akkurat stått opp. Sitter her og drikker Cocosa-kaffen min. Tror jeg skal klare litt ekstra trening i dag og, men vi får se.