|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Ooooh, høres spennende ut! Vi kommer til å reise masse masse etterhvert så jeg suger til meg alt, men det er dette tiden og pengene strekker til nå og vil gjerne reise på bryllupsreise rett etter brullypet og så vil vi også ha en koseferie til Danmark en ukes tid med guttene våre til sommeren.
Likte dere å cruise litt da? Har lyst til å prøve meg på Kielferjen jeg også, kanskje en liten overraskelse tur til kjæresten...
Men først må vi betale strømregningen. 
Skal dere gifte dere i år forresten? 
Vi er to stykk reisegale mennesker, og har reist myyye både før vi møttes og ikke minst etterpå.
Allerede på andre date'en startet planlegging av en 5-ukers USA-biltur, og den ble gjennomført året etter 
Var ok å cruise litt, det gav faktisk mer smak - så jeg mener bestemt at det panamakanal-cruiset blir gjennomført.
Fordelen med et litt større cruise er at måltidene gjerne er en del av billetten, for det er ikke spesielt billig på Kielferga.
Men de har veldig god mat der, både i tapasbaren og ikke minst i ala carte restauranten.
Buffeten vil jeg faktisk si er litt sånn midt på treet, og i forhold til ala carte så koster den for mye.
For to voksne kostet middag i buffeten ca 700kr (med vin), mens i restauranten betalte vi rundt 200kr mer for middag med vin og dessert.
Så hvis vi skal ta båten flere ganger blir det kun middag i restauranten!
Gifte oss ja.... tja jo nei ja veeeel.....
Nå har det seg slik at vi har erklært oss selv som gift, og vi har ordnet med alt av felleseie/særeie/testament osv - det eneste vi mangler er seremonien hos byfogd eller i kirke.
Men vi er ikke så opptatte av den delen, og har derfor ingen planer om å gjennomføre den "offisisielle" delen av et giftemål.
Bryllupsreise derimot - det skal vi ha!
Høres kanskje rart ut, men for meg har bryllup aldri vært noe tema - så lenge jeg får være sammen med han jeg elsker, er livet forøvrig en dans på roser 

|