|
Sv: Den store felles ED-tråden
Jeg var på vekta i morges og endelig litt nedgang her. Veide meg et par-tre ganger, føler vekta er litt ustabil, den svingte mellom 75,5 og 76,5. Men da noterer jeg meg det høyeste og sparer 75-tallet til neste uke.
Det som var litt pussig var at da jeg veide meg etter frokost, trening og en halv liter vann så veide jeg mindre enn i morgen tidlig....
Samme det. Det går nedover og det er bare såååå deilig og har kommet i gang med treningen. Indoor walking anbefales virkelig. 
Uff, stakkars deg, STreber, det er no drit (!) og være hard i magen. Det kommer kanskje av at du har gått tilbake til fase 1/2 og at kroppen bare må stabilisere seg litt, tviler på at du har gått opp hvertfall.
Pass på å få deg i masse væske, det tror jeg er det som funker aller best. Ellers pleier jeg å få fart på sakene når jeg drikker en shake eller lignende....Viktig å få i seg fiber o.l., men da er det også viktig med rikelig med drikke.
Det løsner seg til slutt uansett, kanskje ta en joggetur? 
Ha en super dag dere, her har jeg hatt en skikkelig effektiv start på fridagen, har trent, vasket huset og nå skal jeg på en kafe med en venninne. 

|