Ja denne tråden blir bare mer og mer aktiv. Tar jo lang tid bare å lese fra en dag til neste.....men du så herlig! Velkommen hjem...hørtes herlig ut, skal si dere planlegger mange reiser fremover...New York, jorden -rundt. Hørtes bare utrolig spennende ut! Halvparten av morroa er vel nettopp planleggingen Her er det så travelt idag og igår, imorgen skal vi ha murer her for å sette inn ny vedovn og fikse veggen bak fin! jeg skal klargjøre mat til lørdag, vi skal ha noen på pinnekjøtt!!!!! Fikk ikke hatt det i ferien fordi vi var syke. Så jeg gleder meg. Blir nok jordbær suppe på lørdag også...med god samvittighet Håper trening gjorde godt Titti og Streber nå må magen begynne virke.. Det er rart hvor altoverskyggende det kan blir når magen ikke funker normalt. Skikkelig plage altså Nå må jeg springe til behandling igjen...MÅ bare innom å se hav dere skriver...er helt avhengig jeg.... Ha en god dag videre....(spiser bra her, men får ikke skrevet ned på spise-tråden Titti. Begynner på søndag eller mandag igjen!)