Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-11, 11:00   #141
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Heisann,
Livet er rimelig hektisk hos meg for tiden med problemer på hjemmebane og travel (men veldig kjekk) ny jobb. Kosthold og trening kommer derfor litt i annen rekke. Holder meg fremdeles til lavkarbo altså, men har gitt opp den ekstra innsatsen jeg skulle gjøre for å gå ned noen kilo til. Jeg kan alltids gå ned de kiloene en gang jeg har mer overskudd. Det viktigste er å ha det bra og ha et godt kosthold nå.

På søndag skal jeg dra til USA med jobben og være borte i en uke. Og i den forbindelse lurer jeg på om noen har noen gode shoppingtips. Enten det er relatert til lavkarbo eller ikke. Kommer ikke til å ha allverdens tid til å shoppe, men jeg skal nok få til noe, jobber jo ikke hele døgnet heller.

Så herlig med tur til USA - hvor skal du?
Jeg har ikke shoppet særlig mye lavkarbo-produkter der borte, men klær og sko er derimot fast på handlelisten.
Sist jeg var over kjøpte jeg levi's-bukser til 25 dollar pr stykk (ca 150 kr), og undertøy til 1/10 av prisen hjemme.
Var også på et av disse Factory outlett hvor de har en egen Eccoskobutikk, og kjøpte Gortexsko samt 2 par "vanlige" eccosko til under halv pris av norsk pris.

Sjekk området du skal være i på nettet, for de har slike factory outletts over alt.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat