|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Ny morgen med sykt barn, så derfor litt tid til å sjekke her inne Nå står frokost omeletten på komfyren å putrer, å jeg må si det er jammen herlig mat i kan spise Nyyyyyyter dette virkelig enn så lenge ihvertfall, mange som har gjort dette før, sier at det som pleier å være grunnen til at folk slutter med kuren er at de lir matleie, men foreløpig må jeg si at jeg nyyyter maten 
Jeg er en skikkelig middagsjente, så dette var supert Jeg føler meg fremdeles trett, veldig trett også, men jeg føler nå at jeg har bedre peiling på hva jeg kan spise, ca hvor mye osv, så jeg veier ingenting lenger.
Men det jeg lurer på er, det med sauser, holder meg milesvis borte fra det, hva gjør dere andre der? jeg bruker kun smeltet smør, over eller creme fraiche til, eller så heller jeg fløte over å får på en måte fløtesaus.
Men hva med den Bearnaise sausen som flere snakker om, er det vanlig pose saus, eller er dette noe fra egen oppskrift herfra, man bruker da?
Imorgen kommer ellipsemaskinen min, håper den er grei å bruke, så får jeg endelig starte å trimme litt, kanskje det hjelper på nedgangen min 

|