Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-11, 09:15   #450
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hjertelig takk! Den sitter veldig fint i skuldrene, litt løs i overermene og over midja og magen, men det gjør egentlig ikke så mye. Men jeg må nok kjøre den en runde på ullprogram, og dampe den litt. Er perlestrikk i stedet for vrangbord, og det krøller seg litt.
Men, hehe, genser etter mønster, må jeg presisere . Detta ga mersmak! Så når jeg får penger igjen nå så skal jeg begynner på den gensern som 157cm strikka. Altså denne, bare i svart. Den har jeg hatt lyst til å strikke i minst et år nå!

Den er kjempefin! Drops har utrolig mykje fint. Er inne å sniker der heile tida.
Skal begynne på min rundbol marius straks, og har lyst til å strikke vrangborden og halsen til denne http://www.garnstudio.com/lang/no/dr....php?drops=122 på mariusgenseren.

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Så fin genser Photobscura! Syns det er kult med de tradisjonelle mønstrene i nye farger :-)

Jeg falt selv for denne som jeg strikket til barnebarnet mitt:

Jeg har forelsket meg i , og har nettopp strikket et som babyteppe til noen venner. Ja, det er samme som prinsesse Mary bruker til sine babyer, men det er ikke derfor jeg liker dem :-) Jeg har en bok fra Heirloom Knitting med litt historie om disse sjalene og flere mønster, jeg holder nå på med det i gråfarger til min mormor.

Bilder av baby-teppet:

Det var flotte ting, Aatinka! Morsom måte å bruke fana-mønster på
Likte teppene godt også. Er svak for kunststrikk.

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat