Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 23:38   #910
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

I'm back!!!
Turen var herlig, bare avslappende og masse kjærestetid
Relativt lite passasjerer, så vi slapp å stå i kø i restauranten/buffeten og showet.
Dette betydde også at vi hadde badelandet nesten for oss selv, så da fikk jeg jo brukt den nye badedrakten min
Deilig å koble ut alle hverdagsproblemer, og bare leve i nuet..... dette skal gjentas (om enn ikke på Kiel-ferga) flere ganger!
Fikk faktisk lagt inn en lett trimtur også, tok meg rett og slette en rask spasertur rund i Kiel.
Fant igjen den butikken som solgte lavkarbo-vennlig sjokolademousse og kakao, og dette ble faktisk den eneste shoppingen i Kiel.
Kunne sikkert funnet meg noe klær, men sparer heller til New York-tur i november.
Dietten ble det ikke tenkt noe særlig på, men jeg hold meg til lavkarbo-prinsippene og hadde ED-kjeks som lunch/mellommåltid begge dagene ombord.
Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg skulle ha bringebærsorbet til dessert, så det ble det!
Ikke den store utskjeielsen altså, og sansynligvis ikke noe utslag på vekta.
Blir nok en veiing i morgen tidlig tenker jeg, just checking

Har lest meg opp på postingene de sistedagene - skal si dere er aktive

Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.

Er du fra Trondheim? Det er uansett en fin by og lett å savne! Bor litt utenfor jeg da, men det er nå Trondheim som er Byen.

Nope - er fra Fosen (Åfjord kommune), men flyttet til Trondheim da jeg var 15 for å gå på videregående. Har masse familie der siden mamma er fra Trondheim, og har vært der myyyye i oppvektsen som følge av det. Trondheim er helt klart Byen!!!

Opprinnelig lagt inn av Eurojente, her.

Må jo forresten bare si, klarte ikke å la være å veie meg i dag, og vekta er allerede ned 2,7 kg. Er på dag 4 i fase 1 nå.
Vet jo at det er dette berømte vannet, men det er nå deilig og motiverende uansett!

- alt teller, ned er ned!!!!

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Idag var det veiedag for meg: ned 400 gram siden sist uke! Jeg er fornøyd med det!
Dermed har jeg rundet 15 kilo ned og skal (kan ikke love) prøve å få satt inn før og etter bilde idag....har masse unger her og har full rulle i hele kveld....eller så gjør jeg det imorgen...gruer meg litt......føler meg virkelig ikke SÅ tynn ennå....15 kilo høres så mye ut! Ja ja dere får se selv......he,he,he!

Grattis Monica31 - detta går vegen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat