Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 22:28   #22
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Møte med Diabetesforbundet

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Det er nok veldig sannsynlig at det blir med flere på det møtet, men hvem er jeg ikke helt sikker på enda.

Ellers så har Diabetesforbundet en tråd på Facebooksiden sin hvor de ønsker å høre fra de som har diabetes og har erfaring med lavkarbo.
Finnes noen gode innlegg i den tråden allerede, men dere som har diabetes og spiser lavkarbo, men som ikke har skrevet der kan jo gi deres bidrag:

http://www.facebook.com/topic.php?ui...1164&topic=177

Har bedt min far om å fortelle om sine erfaringer - han har dia2 - og kunne kuttet mye medisiner I tillegg har han jo gått ned 12-15 kg på dette kostholdet - og han SER mye friskere ut og har mer overskudd enn tidligere! Flinke papsen min!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat