|
Sv: Sur kropp??
Kan ingen ting, men kjenner en som kan, og hun har linket til denne blant annet.
Skal se om jeg finner mer!
"Syre/base lærer du mest om i en bok som kan lånes på bibliotek og heter ph-miraklet!"
"Glemte å si; å drikke mye vann er viktig, men drikk det slurkvis gjennomn dagen og forsøk å unngå å drikke til måltider. Vannet tynner ut næringsstoffene i maten og gjør det vanskeligere for organer å jobbe optimalt."
"...all kjemi påvirkes av hva vi putter i munnen, puster inn, smører på oss osv... Jeg kan ikke forstå at det finnes noen annen vei til å bli bedre.
Ja, jeg tar brukes kalsium. Men her skal det også vises litt forsiktighet. Den siste tiden har markedet blitt oversvømt av altfor potente midler - for mye kan gjøre like mye skade som for lite. Alt må være i balanse. Dette behøver ikke koste så mye. Jeg har snakket mye om spirene mine. De er gratis og inneholder ALT
Men jeg tar altså Kalsium med d-vitamin og magnesium hver dag. 1 gram c-vitamin i pulverform uten syre. Et multimineral produkt. Omega-3 (kan abonneres på billig selolje) Q10 (er stadig å få tak i gratis) Disse tingene har jeg tatt hver dag i iallfall 20 år - andre ting etter behov."
Vet at alt dette ikke har direkte med å være sur ( ) å gjøre, men dette var bare bittelitt om alt det hun sier om kosthold etc i forhold til særlig balansen syre/base!
|