|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Akuratt det sliter jeg også med, for jeg har gjort nettopp det, å forstått at det er sånn det skal være, jeg klarer lett å ære mett MYE lenger enn andre rundt meg, men så leser jeg fra artikler i ukeblad om ketolysekuren, og noen som sier her, at det er ikke vits i å spise mye, for så å vente lenge på neste måltid, for kroppen tar ikke opp alle proteinene da, så det er bedre å fordele de på flere måltider, samt at noen har nevnt at det er bedre å spise jevnlig for å holde forbrenningen oppe, så derfor trodde jeg at det var det jeg måtte forsøke sånn at jeg slipper oppgang en uke til...
Men jeg kan ha misforstått da...
Jeg mener å ha lest at kroppen kan ta opp ca. 30-40 (ta høyde for individuelle forskjeller her) gram protein pr. time, så det å fordele proteinrike måltider litt utover dagen er nok ikke så dumt sånn sett.
Ellers er vel det med å spise regelmessig viktigst for de som spiser høykarbo – de må jo prøve å holde blodsukkeret stabilt. Hos oss går dette av seg selv At det påvirker forbrenningen er vel avslørt som en myte…?
Fint om noen med bedre peiling og erfaring kan korrigere meg hvis jeg kommer med feilinfo her
Sist redigert av Beurre : 19-01-11 kl 21:34.
|