Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 16:02   #7
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: For høyt blodtrykk

Såvidt jeg forsto på damen var det ganske mye høyere enn på første måling (når jeg spiste høykarbo-mat). Jeg føler jo også at kroppen "jobber mer", og ofte litt "kokt i kål'n" Men dette har vært litt opp og ned, altså, og jeg kan jo ha hatt max uflaks akkurat når jeg har vært på kontroll. Omstendighetene rundt besøkene er jo ganske like; kommer rett fra jobb og har kjørt i en time for å komme dit. Dersom det vedvarer får jeg kanskje høre med fastlegen min, men har overhodet ikke lyst til å gi slipp på mitt nye kosthold! Har vel sjelden hatt det så bra som nå

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat