|
Sv: mye vann i kroppen...
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Altså atte.....
Dersom alle naturlige forklaringer som salt mat, mensen, lavt væske- inntak og bivirkninger av medisiner kan utelukkes, er dette en sak for legen!
Det er fryktelig tungt for hjertet å drive alt dette ekstra vannet og en mulig årsak/behandling er det kun en lege som kan håndtere på en trygg måte!
Jeg endte opp med masse vann i kroppen etter et par år på lavdose- antidepressiva(mot fibromyalgi søvnproblemer). Har også hatt pasienter på antidepressiva og andre psykofarmika som har endt opp med mye vann i kroppen og fått vanndrivende for dette.
Selv brukte jeg vanndrivende 1-2 ganger i uken i noen år før jeg begynte med lavkarbo. Nå har jeg ikke lengre bruk for det!
Takk Kitt for tilbakemelding! Nå ser jeg egentlig ingen grunn til å ha mye vann i kroppen - jeg pleier ikke å ha det til vanlig. Har hormonspiral så jeg har ikke mye mens, og går ikke på medisiner. Jeg har hatt det slik siden jeg fikk virus (jfr legen...) i oktober, og har bare blitt verre og verre. Har hovne slimhinner i hodet, sår i halsen og mye diare (om natta selvfølgelig... ) - så det ligger nok noe annet bak. Er under vurdering hos lege så vi få se litt. Vet jo at Photo (tror jeg) bruker løvetannte for å drive vann - men jeg er usikker på om dette vil hjelpe over tid hvis det er noe annet som ligger bak (sykdom av noe slag). Ønsker å holde meg unna vanndrivende foreløpig - vil se litt hva prøvene viser først.
|