Jeg har nettopp vært en uke på Tenerife (kom hjem søndag). Vurderte litt frem og tilbake om jeg skulle være flink eller kose meg med deg hadde lyst på. Valgte det siste... Etter litt over 4 måneder på ketolyse (3 dager fri i jula), spiste jeg absolutt alt jeg hadde lyst på i denne ferien. Jeg drakk MYE rødvin og jaggu avsluttet jeg med en kjempeburger på flyplassen søndag kveld Jeg gikk opp 2.6 kilo. Helt greit Startet opp igjen på ketolyse i går, ingen problemer. Regner med å gå ned igjen i løpet av kort tid - for så å gå ned enda mer sakte og sikkert mot sommeren. Jeg trives med ketolyse-kostholdet, men jeg er jo fremdeles glad i all den maten jeg spiste før. Har allikevel innsett at jeg aldri - hele tiden - kan leve på høykarbo. Det får kun bli i ferier, høytider eller en og annen helg hvis jeg reiser bort. Det er sikkert individuelt hvor mye man går opp på en slik uke. Jeg har tapt ca 8 kilo på denne kuren på 4 måmeder, så jeg raser heller ikke ned i vekt slik som mange. Fordelen er kanskje at jeg heller ikke raser så fort opp i vekt ved en slik ukes kose-karbo-spising