|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Hold ut Eurojente, første uke er verst! 
Jeg kommer ikke til å leve på fase 4, det blir for mye karbo for meg, kommer til å leve lavkarbo resten av livet. Fett (Det sunne) er bra så lenge man ikke kombinerer det med for mye karbohydrater. 
Planen min er også å leve på lavkarbo. Spørsmålet er vel bare hvor lenge jeg bør være på diett før jeg kommer så langt. Men det vil vel tiden og kiloene vise
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
stå på eurojente!! Jeg vet hva du mener. matmatmatmat. er litt der ennå men det har gitt seg litt.
fedon "tillater" jo mye mer karbohydrater enn mange andre som snakker om lavkarbo. Telle GI istedenfor karbo. men da må man passe på mengden fett/type fett, siden fettet lagres når du spiser karbo. Om man velger som titti skal blir det såpass lite karbo at fettet ikke lagres og overflødig bare går igjennom. dessuten må man jo få i seg nok kalorier, vannskelig gjennom kun proteiner og grønnsaker.
men mange på dette forumet som beskriver mye bedre enn meg. og her: http://lenabeatrice.net/overvekt-og-...-dette-fettet/ blir det beskrevet ganske greit synes jeg.
gikk bra på skole og skal slutte å sutre. 
om man er sulten så går jo bare inn i sparebluss. det er jo bare tullete?
Takk, dette gjorde det jo faktisk litt mere klart for meg!
Men skulle tro at en vil gå ned en del på den måten og da, med "vanlig" lavkarbo? Skal jo selvfølgelig prøve å holde ut lengst mulig på diett, men i forhold til hvordan jeg har levd de siste årene, med sjokolade, potetgull, loff og pizza, så vil jeg jo tro at jeg vil kunne fortsette å gå ned litt etter litt over tid på lavkarbo?
Er ganske sikker på at jeg er "laget" for mer lavkarbo kosthold i allefall, har alltid blitt dårlig i magen av både sjokolade, kaker og loff...

|