|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Ellipsemaskin kjøpt, levering denne uken Håper det kan hjelpe meg litt, i og med at jeg har kulde astma, å dermed ikke klarer å puste ute i denne kulden, å dermed heller ikke får gått tur eller noe, men med maskinene så kan jeg trene foran fjernsynet 
Jeg begynner også å få bedre kontroll på hva, og ca hvor mye jeg kan spise, men har ikke det store vekttapet enda da men, bare det går sakte men sikkert i riktig retning er jeg fornøyd 
Jeg har skiftet Melange ut,å har bare litt igjen av den og soft bordsmør, så er jeg helt over på det rette smøret Noe "fy-mat" igjen, som mais osv, men de restene som er igjen før vi er helt over, spiser resten av familien min opp 
Har mann og 4 barn, så her ligger ikke ting lenge i kjøleskapet før det er spist opp 
Idag måtte jeg le litt når jeg åpnet kjøleskapet, min mann som la i varene igår, å det er jeg som pleier å gjøre det, å han har begynt så bra, sånn som vi pleier å ha det med å legge ting i skåler osv, så det er oversiktlig, men til slutt så har han rett å slett, bare blitt lei, å tømt alt i kassene nederst, fullstendig umulig å finne noe som helst, så har han stablet salaten, sånn at det er mulig å presse alt annet på oppsiden av de, så de ikke faller ut når man åpner døren, men som sagt ikke mulig å finne noe som helst av alle de små tingene nå hehe.
Ikke mulig å få inn så mye som en fing der, å jeg er temmelig overbevist at om jeg trenger noe der,så kommer alt sammen til å rase utover gulvet..
Jammen er de herlige disse mannfolkene altså hehe.....
Ingen skal si at han ikke gjorde en bra innsats ihvertfall 

Sist redigert av hope10 : 19-01-11 kl 18:49.
|