Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 17:34   #78
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: En ting jeg lurer på ift rødt kjøtt/lite fiber.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Livet er en reise, og man skal nyte reisen underveis! Sambo spiser kaker og sjokkis omtrent hele dagen.. Jeg VET jeg kan miste ham grunnet det han spiser, men jeg kan like snart miste ham på annet vis.... I går ringte han meg og fortalte at han hadde vært ute for et biluhell.. Og han kan miste meg, SELV om jeg spiser lavkarbo! Jeg synes det er trasig hvis folk blir så opphengt i å skal misjonere, både for andre og seg selv uansett matretning, at de glemmer å leve i nuet..

Slutt å krangle!

Såre enig, en fornuftens stemme! Er ikke meningen å misjonere, men jeg mener nå engang at folk må ha fakta før de kan ta en avgjørelse. På det du sa om du kan miste samboeren din fordi han spiser kaker og sjokolade hver dag.. jeg vil påstå at å spise sånn over lengre tid er mer å sammenligne med å leke i trafikken, ikke havne ute for et biluhell, og dermed en unødig risiko å utsette seg selv for når han har deg som er så glad i han.

Men poenget ditt er kanskje det mest fornuftige i hele tråden! Samme hva du spiser øker krangling, stress og irritasjon katabole stresshormoner i kroppen, og.. haha, skal gi meg nå!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat