|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Hjelpe meg Hahahaha
Er i ketose og har vært stabil i flere dager, og synes kosten er kjempebra og at det aller, aller meste er utrolig mye bedre! Men jeg kaldsvetter og veksler veldig i temperatur, føler at jeg nærmest "bader" i svette om natta og at hodet til tider er på en skikkelig karusell. Dette er ikke noe syte-og klageinnlegg, mer en betraktning rundt at det faktisk er veldig fascinerende å merke kroppslige endringer. Jeg tenker jo innimellom på at jeg skulle ønske jeg hadde gått ned mer, men leser stadig vekk, på ulike fora, at enkelte har hatt en treg start og at det for noen tar tid før det går "utforbakke" vektmessig. Og faktisk er gevinstene så store på andre områder (f.eks energimessig) at det får jeg holde ut. Jeg skjønner at enkelte synes det blir vel mye spørsmål her inne om ting som er blitt nevnt før, men jeg tror det er fellesskapet, fellestemaene og stadige bekreftelser på at vi har de samme spørsmålene og utfordringene som faktisk gjør at man føler seg hjemme og inkludert her. Og jeg tenker at siden dette jo er en startertråd, så må nødvendigvis noen stier tråkkes opp igjen. Det er liksom nok å sette seg inn i og holde seg oppdatert på i selve livstilsendringen her at iallefall jeg har litt problemer med å finne fram i gamle tråder og være oppdatert på hva som er sagt før. Jeg synes "nybegynnerspørsmål" er viktige påminnelser om hva vi faktisk holder på med, og skjerpende ifht egen slanke- og kostholdspraksis.
I morgen blir det karatetrening, så da får motstanderne passe seg, altså! 
God natt, alle sammen, og lykke til resten av uka!
|