Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 19:32   #10
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker - selv på lavkarbo? Photo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jo, kanskje det har det? Hvor få karbo var du nede i da?

Når det gjelder sultfølelse - er det ikke rart at jeg føler sult jo mer jeg spiser i mengde - men ingen sult når jeg spiser mindre? (Med mindre mener jeg i underkant av 2000 kcal pr dag). Spiser jeg for LITE mat generelt? Jeg vet jo at jeg går ned når jeg ligger rundt 12-1300 kcal som var spisdegslank-kcaloriene - men er det da fordi jeg tvinger kroppen til å gå i sparemodus og ta av fettet?

Er på søken etter å knekke koden her hehe

Jeg holdt på med Atkins på den tiden så var vel nede under 20 hvertfall

Jeg har en sånn teori om at når man er så sulten at det skriker i magen, så er det fordi at forbrenninga går på max. Det er jo ikke en myte at når man spiser mer så forbrenner man mer. Men får det ikke så ille ofte sånn når jeg spiser ketogent akkurat..

Fikk forresten ikke noe sultfølelse når blodsukkeret var lavt. Ble bare lett i huet og i dårlig form. Det er kanskje mest svingningene fra høyt til lavere du tenker på?