Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 18:57   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker - selv på lavkarbo? Photo?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg slet med lavt blodsukker når jeg spiste ketogent, for type 2 år siden Hadde målinger ned på 2.9-tallet. Men lavt blodsukker sånn på den måten har vel ikke noe med det du egentlig lurer på å gjøre

Anyways. Når du føler sult så har du vel brukt opp maten da.

Jo, kanskje det har det? Hvor få karbo var du nede i da?

Når det gjelder sultfølelse - er det ikke rart at jeg føler sult jo mer jeg spiser i mengde - men ingen sult når jeg spiser mindre? (Med mindre mener jeg i underkant av 2000 kcal pr dag). Spiser jeg for LITE mat generelt? Jeg vet jo at jeg går ned når jeg ligger rundt 12-1300 kcal som var spisdegslank-kcaloriene - men er det da fordi jeg tvinger kroppen til å gå i sparemodus og ta av fettet?

Er på søken etter å knekke koden her hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat